گفتار درمانی

در به درم!


در به در یک سشوار


- سشوار نه عزیزم سش اوآر


غرق گشته ام در شعر آزادی سیمون دوبوار


-آزادی که شعر دوبوار نبود!


-پس مال کی بود؟


پل الوار


سش اوآر


سش اوآر


نه همچون مانتو و شلوار


سش اوآر


اوآر


اوآر


همچون صدای اغواگر مرغابی ای پروار


خسته شدم.


خسته شدم.


 بند از دلم بردار!


چگونه این همه هجای خونین را پشت سر هم تکرار کنم

اندکی دست نگهدار

می خواهی نگهم داری دوست من

به هیچ چیز دل مسپار



خرداد 92


نظرات 3 + ارسال نظر
حسن سهولی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:08

درود بر شما
تجربه ی متفاوتی خواندم

مهدی علیزاده سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:35 http://smoulder.blogfa.com/

چه زیبا و متفاوت سرودید حبیب عزیز. شکوایه در صدای کلمات شعراتات بی تعارف قابل تامل و قابل تحسین است / قلمتان همیشه پایا باد

مهدی علیزاده جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:07 http://smoulder.blogfa.com/

سلام شاعر
با کاری کوتاه به روزم.
با احترام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد